Som magi, ett ljus man drunknar i.

Skrivet påväg mot tåget lördagen den 18:de:
"
Hejhå.

Idag går tåget tillbaka till Kiruna och snön. Det känns lite sådär, men jag fick iallafall en väldigt fin avslutning på lovet.
     Igår åkte jag först till Linköping, där jag inte skulle handla något. Slutade med två par skor.  De var ju så fina.
Efter shoppingen åkte jag och mamma förbi Max drive in, för att hinna med min buss till Motala.
Vi hann precis till bussen och jag träffade Tessan på våran gamla skola tio minuter senare för att vi, tillsammans med Malin, skulle hälsa på våran gamla klassföreståndare Odd. Det var riktigt kul för han verkade rätt glad att se oss.
Vi satt i säkert 40 minuter och pratade innan Arne kom och hämtade mig.

   På kvällen kom Lisa, Lovisa, Ida och Stina ut till mig och lagade Tacos och efter maten så badade vi lite i badtunnan på gården.
Det hela avslutades med en kopp te vid tv:n.
Så underbart.
Vackerheterna
"
Packa väskan Allt går med lite våld, tillochmed väskpackning :)
Haha, så hipp! Så hipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR