Var är hjärnan, här är våldet.

Hej.
Som ni kanske märkt så är jag tillbaka nere i södern, i östergötland.
Det är fint.
Just nu är jag inte alls sugen på att åka tillbaka till Kiruna, för i Kiruna är det "vuxenliv".
Jag vill inte växa upp, det skrämmer mig.
Så om man stannar i Vilan kanske man slipper killar, män, kärlek, sex, disk, tvätt, städ, läxor som man inte vill göra, söka jobb, tunghäfta, oro?
Eller är det något som man helt enkelt inte kan gömma sig ifrån?
Kanske blir en lång vår ändå.

& jag vill inte rymma iväg igen,
för jag är ju så kramsugen.

Kommentarer
Postat av: carolina

Glad Påsk! Kika gärna in på min blogg:)

2009-04-10 @ 17:26:53
URL: http://carolinasunderbara.blogg.sec
Postat av: gamlasemlan

Alla killar är inte fel :)

2009-04-11 @ 03:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR