Vi ska finna varandra i Kärlek på Distans.

Hejhej.
Det var ett tag sedan nu. Har haft så fullt upp i dagarna.
Det är konstigt att när man är hemma på lov så är schemat fullt hela tiden, men där uppe i Kiruna så gör man nästan ingenting. Vilket lov. Man är ju alltid helt utpumpad när man kommer tillbaka till den nya skolveckan.
Jag måste verkligen skaffa mig ett tidsfördriv där uppe om jag ska klara mig tills i sommar. Fast ja, jag jobbar nog på det?


Tack för alla bra musiktips som jag fick in i förra inägget förresten!
Många som låter riktigt,riktigt bra, speciellt Beirut, tack Emeli!

Idag for jag in till Linköping och andades lite extra fin luft igen bredvid extra fina Klara.
Det var alldeles för längesedan, för man mår verkligen inte bra av att vara borta från dem man älskar i 6 månader.
Inte bra alls.

Klara<3

Dagen till ära så hade Klara letat upp en bebis också, och en Åsa.
Bebisen hette Amanda och, tro det eller ej, hon tyckte faktiskt om mig och jag både höll i henne och lekte med henne.
+++ till mig.
Vi satt i solen och åt glass rätt länge, sen gick vi till ett fik och lekte med bebin.
Finfint.
Sen när Klara skulle tillbaka hem till Åsa så tog jag bussen raka vägen till Motala,
till en balkong där Lisa & Lovisa bjöd på te, filtar och kortspel.
Kan det bli mycket bättre än så?
Jo, man kan ju avsluta dagen med en Mikael Persbrandt-film med sin mamma
& en sängfösare i form av Lasse Lindh - Ingen vind kan blåsa omkull oss nu.
Du är fin. Jag mår så mycket bättre av dig. Jag saknar dig.
Tack.

Åsa och Klara och BebisKlara och bebisBebis!


Kommentarer
Postat av: Corraan

ÅÅÅÅH KLARA :D

2009-04-19 @ 14:52:41
URL: http://inorrlandslivet.se
Postat av: emeli

kul att du gillade dem : ) de är toppen!

2009-04-25 @ 10:09:23
URL: http://poll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR