då går min gräns för vad jag pallar med, då vänder jag min mage ut & in.

Godkväll!

Idag har varit både an bra och en dålig dag på samma gång. Men just nu är det mest bra.
Kunde inte somna igårkväll så jag skippade musiken imorse. Det gjorde även de andra 4 av 5.
Vilket resulterade i att Wilmer fick sitta själv och spela bas. Kul för honom.
Fysiken struntade jag i, för att skriva på samhällsarbetet istället. Vilket var ett smart drag eftersom läraren bara gick till klassrummet, sa åt klassen att vi inte var äkta naturare, för äkta naturare är inte så mentalt förslappade som vi. Sen gick han igen.
Åt tonfisk i olja till lunch, vilket var dåligt för jag mådde illa hela dagen p.g.a. den där oljan. Gör det än. :(
Till min tröst fick jag tillbaka Matte D provet som vi gjorde förra veckan, som jag var säker på att jag hade kuggat. G stod det på det.
G= 5
VG = 12
Jag hade 9.. då jag är ändå rätt nöjd, fast jag skulle önskar att jag hade skrivit ett VG egentligen.
Efter matteprovet gick jag hem och tyckte lite synd om mig och min kräkfärdiga hals, fram tills Magnus & Wilmer kom vid 16. Då tog jag tag i livet och gick till simhallen ( den otäcka badvakten var inte där! däremot en söt en)
På vägen hem lyssnade jag på Harry Potter, sista boken, och livet kändes allmänt härligt igen.
Och just det! Samhällsinlämningen är flyttad tills nästa vecka <3
Tack!

(Titel: Magnus Uggla - Jag mår illa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR