Doing the omoralisk schlagerfestival...

Melodifestivalblogg!

* Velvet glömde ta på sig byxor innan hon gick på scen.. måste ha ett stressigt liv. Stackare.
* Hemskt.. nu kommer nån äcklig hiphopare ... blir ledsen.
Han sjunger värdelöst, men låten hade varit rätt söt, om den hade släppts 1940 och haft en riktig sångare.
* Vi gillar inte Molly Sandén.. vi gillar inte någon som slår igenom när de är yngre.. Fusk.
Dessutom låter hon precis likadant som alla andra Shirley, Sonja Aldén och dem.
* Jag är tydligen i gurkornas stad, Västerås.
*Jånna tycker att Mattias i EMD är snyggast i hela världen, sa hon precis. Kul för henne..
Han är ju här ifrån, så de kanske ses på krogen och får söta barn ihop.
Gulligt.
Bästa scenografin hittills allafall, grattis EMD. låten är kass.
* Hahaha, orka vingar-för-pengarna-micke.. 
Hans låt är ju precis likadan som den förra som gjorde honom känd. Hemsk människa.
* Nu är det en tjej/dam/tant som heter nåt.. hon har söt röst men låten är lite för The-sims.. haha.. irriterande :)
* Kul, nu är vi tydligen Grekiska melodifestivalen.. vet inte om det är nån felsändning.
Madonna, ska tydligen tävla för Grekland. kul för Grekland.
* Nu är det elektropop från Motala!!!  älskar Bard
* Ångrade mig.
*Jånna hejar på EMD, mormor på söt-röst-tanten och moster på velvet...
Jag är inte så brydd.
* Vill leva på 80-talet. så söta frisyrer och slutposer.. ska också ha slutposer när jag blir känd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR