Fyll mig med vatten min vän, men håll mig flytande.

"Jag köpte min kärlek för fjädrar" // Jonas Gardell.
Jag önskar att jag kunde citera honom och mena det.
Försöker desperat köpa min kärlek för keso, vatten och salta kex.
Får väl se hur det går.

Sen måste jag lära mig att traderaauktioner inte fyller det gapande hålet
som genomborrade min kropp natten mellan första och andra augusti.

.. så måste jag vara i <font color=

"Fyll mig med luft igen
Gör mig synlig
Du får gärna avsky mig
om det gör mig tydlig igen

Om du vill visa dig igen
Om du vill komma hit igen
Om du vill röra mig igen
Så måste jag vara i färg

Fyll mig med vatten min vän
men håll mig flytande
Jag låter dig avsky mig
Det gör mig tydlig igen

Om du vill visa dig igen
Om du vill komma hit igen
Om du vill röra mig igen
Så måste jag vara i färg"
//
kent - Den Osynlige Mannen

Kommentarer
Postat av: emmi

saknar dig så himla mycket

2009-02-11 @ 14:00:05
URL: http://eyegasm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR