Hon Håller ut över vintern.

Idag kan nog bli en riktigt bra dag.
Msn fungerar inte, så jag kan nog till 100% koncentrera mig på att göra klart samhällarbetet.
Bra..

Just nu äter jag mat, som är rätt god och lyssnar på Anders F. Rönnblom.
Har kommit på hur bra jag mår av att lyssna på honom.. Allt känns så lätt när man gör det.
Längtar till körkort, sommarsol, gul bil och Anders F. i högtalarna!
Då kommer jag må bra!
Bäst!
Kan inte förklara hur mycket jag ser fram emot nästa sommar, alltså sommar '10.
För jag har i princip redan bestämt mig för att den sommaren kommer innehålla just körkort, solsken och Anders F.
... dessutom har jag bestämt att kent ska turnéra och jag ska bila runt.
Men bäst av allt:
Jag har tagit studenten och slipper Kiruna! :)

// hejdå..

(Titel: Anders F. Rönnblom - Hon Håller Ut Över Vintern)

Kommentarer
Postat av: Amanda

ang fågelplockningen.



den enda anledningen till att de plockas levande är för att de ska kunna plockas flera gånger. fjädrarna och så blir liksom inte förstörda när de dör.

åh, det ska tydligen vara som tortyr för fåglarna : ( elakt



mm korv<3

2009-02-08 @ 14:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR