Jag har gått i dina fotspår hela dan, till Hagnesta Hill.

Hejhej, Kom precis hem från skolan.
Föreläsning mellan 19 och 20.30 ingår tydligen i Kemi A-kursen.
(Allmänt känt, någon?)
 Okej.. Har inte varit i skolan precis hela tiden sen imorse. Slutade faktiskt vid 16 med handboll på sporthallen.
Eftersom jag ändå befann mig i närheten så drog jag på badkläder och simmade 20 minuter.
Längre hann jag tyvvärr inte eftersom jag hade Ungdomsrådsmöte i stan vid 16.30.
Mötet ägde rum eftersom Eskilstunas ungdomsråd ska komma hit nästa vecka och hälsa på oss.
Alltså, endel Eskilstunapojkar. Det gör mig absolut ingenting, för jag har inga dåliga erfarenheter av de stadspojkarna. Det bästa är dock att vi senare ska få åka till dem.
Till Eskilstuna.
Till Strömsholmen, Hagnesta Hill, kentaffären.
Det blir fint. Eskilstuna är en sån stad som pumpar runt blodet lite fortare, för det minner om fina saker.
Om tanjadansen, en Håkan Hellström-konsert som man helt missade, nachotallrik,
Markus i en buske, kakor i ett brevinkast, Ägg på korv och den fina killen i affären.
Om Emma, Amanda, Jånna, Felicia, Mathilda, Magda, Sami, Jocke, Markus, Martin.
Hagnesta HillAmanda dansar TanjadansenHåkan Hellström då Jocke stal showenNachosMarkus i en buskeKakor i brevinkastÄgg på KorvSnygging i affären

Kommentarer
Postat av: ellie.

ja eller hur ;S så fjantigt xd

2009-02-12 @ 22:30:20
URL: http://ellinoresange.blogg.se/
Postat av: jonna

eskilstuna är en löjlig förort till västerås, glöm inte det

2009-02-12 @ 23:41:52
Postat av: francken

haha.. tacooooooooooos

2009-02-13 @ 09:24:49
URL: http://francken.blogg.se/
Postat av: Amanda

awwww mmm sakna!

2009-02-13 @ 13:31:55
Postat av: Magda

Åh, Markus i busken <3

2009-02-16 @ 16:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR