Jag önskar att det vore nån annan...

Godmorgon.
Nu ligger jag i sängen här hos Jånna och hittade precis en låt som jag legat och sjungit på.
Bubbly - Colbie Caillat .
Vi vaknade typ vid 14.30, duchade och sen åt vi ost.
Jaha.. Om 20 minuter ska vi till Håkan Hellström.
Spännande..
Usch, jag vet att jag kommer börja gråta, det gjorde jag på Lars Winnerbäck.
Jag vet att jag kommer bli ledsen.
Kommer ju stå där och vänta på någonting som jag vet inte kommer komma...

Jag & Jånna har pratat kentinsläpp hela kvällen och morgonen.. kommer vara så nervös i eftermiddag nu.. usch.

Jaja, hoppas det blir bra, och hoppas att han spelar Det är så jag säger det & Kärleken är ett brev skickat 1000 ggr..
då kanske jag nöjer mig med att det bara är han.


Titel:  Nån Annan - Lars Winnerbäck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR