Jag vet att duuuu soooover. Känner värmen fråån din huuuud.

Haha, åh. jag måste berätta om min hemska upplevelse i fredags natt.
Det var typ fest i våran korridor, och de spelade skithög musik hela kvällen.
Vid 3 blev det allafall tyst, så jag gick och la mig.
När jag låg där i sängen och väntade på sömnen, så hörde jag något, först lågt, sedan högre..
Efter ett tag hör jag att det är en låt..
Det lät hemskt dåligt.. typ som en midiversion av någonting, med en hemsk killröst till.
Efter ännu ett litet tag så känner jag igen låten... UTAN DINA ANDETAG!
Den mest hemska versionen jag någonsin hört.
Haha, så jag gick upp för att ta reda på vem f*n som spelade låten.
Träffade grannen Bond i korridoren och bara ropade åt honom att få stopp på det.
Han slog så hårt på dörren, där ljudet kom ifrån så de stängde av.
haha <3
Äntligen kunde jag sova.

Tror dock bara Jånna förstår hur hemskt det var

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som en mardröm..........

2009-02-15 @ 13:51:36
Postat av: fanny

fyfan alltså, det låter plågsamt :(

2009-02-16 @ 07:03:07
URL: http://perfectsymmetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR