Jag vill inte vara rädd. Varför måste jag vara rädd?

Hejhejhallå.

Idag var det tänkt att jag skulle gå och simma men..
det råkade bli så att jag inte vågade.
Varför?
Jo, förra veckan, sist jag var där, så blev jag lite osams med en av badvakterna.
Hon sa nämligen att man inte fick duscha med bikini innan man skulle i vattnet, för att det blev smutsigt i bassängen.
Kan verkligen inte förstå det argumentet, för om man duschar bikinin så drar den ju inte i något smuts i bassängen.
När jag då ignorerade vad hon sa och gick ut och badade ändå så kom hon ut och sa till min gympalärare att jag inte hade duschat innan jag gick i bassängen.
Sen så, självklart, när vi gick ut från omklädningsrummet morrade jag lite sura saker om badvakten till en kompis, och självfallt så gick hon precis bakom när jag sa det.
Grattis till mig. Verkligen inte så smidigt..
Konflikträdd som jag är så är jag nu alltså inte vid mod att gå dit längre. Kul!
 Dessutom bor jag nu i Kiruna där folk är så äventyrliga så att de troligen skaffar ett jobb när de gått ut skolan och sen stannar där tills de är typ 65.
Den här badvakten var cirka 40.. så hon lär väl jobba i 25 år till.

 Så jag ser bara 2 alternativ.
 1. Ta mod till mig och bara gå och helt och hållet fortsätta ignorera henne..
 2. Göra mig oigenkännelig. Färga håret och klippa det eller gå ner 500 kilo i vikt

.
Jobbigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR