När ni var små, säg vilka droger tog ni då?

Godmorgon.
Tog lite sovmorgon idag för att det är sista skoldagen = ovärt.
Tänkte det var bättre att vara hemma och packa och börja på distansuppgifterna.
Får väl ta det efter lunch då, eftersom det var så oerhört tungt att gå upp imorse.

    Såg på Big Fish igår med några från klassen.
Den är otroligt bra & får mig att längta tillbaka till Malta.
Tillbaka till Emmi & Amanda.
Vi låg nämligen i deras rum på Malta och kollade på den när vi var där '06.
Det var så fantastiskt underbart, trots att jag hade kramp i magen hela kvällen, så jag knappt mindes filmen.
Mitt minne av den är äcklig värme som klibbade mot huden och yrsel.
Men det var fint.
Sen har jag sett filmen en enda gång till.
Hos Lisa, då vi somnade i soffan tills klockan var över 1. på natten.
Jag blev alldeles förskräckt minns jag, för jag hade aldrig varit borta så sent förr.
Oskyldiga, lugna årskurs 9...   vart tog du vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR