Om du stannar faller du, kommer aldrig upp igen.

Visuell Uppdatering kommer när jag vaknar (10.00?), för jag kom hem vid 19. och så har jag duschat, ätit och sett på tv tills nu.
Kan i alla fall säga att jag åkte från Jånna igår vid 14. raka vägen till mormor.
Sov där och åkte med henne in till Motala city idag på förmiddagen för att skrota i affärer och käka lunch.
Vi var där mellan ungefär 13-16..
sen skulle jag till tandläkaren och få massa hemska sprutor,
 ((Stina, vet inte om du läser detta, men jag glömde fråga om klistermärke :(  ))
och efter det var jag med mamma på Feelgood.
Kul att gymma med bedövning haha.
 Förövrigt!
House har visst börjat igen fick jag veta idag.
Det skapar stort beskymmer då jag inte har någon tv.
Hoppas någon fin klasskompis lånar ut sin lägenhet till mig varje kommande tisdag.
House är <3
Jag mår bra av det.

Tillsvidare ett test som går ut på att svara alla frågor med första bokstaven i namnet:

1. Vad heter du? Veronica
2. Ett ord på fyra bokstäver: Valv
3. Flicknamn: Viktoria
4. Pojknamn: Viktor
5. Yrke: Vinodlare
6. Färg: Violett
7. Klädesplagg: Vantar
8. Mat: Viltskav (spy)
9. Sak i badrummet: Vaselin
10. Plats/stad: Vietnam
11. En orsak att vara sen: Väckarklockan har pajat.
12. Något man skriker: Vadfan!!
13. Film: V för Vendetta
14. Något man dricker: Vin
15. Band: Vengaboys (haha)
16. Djur: Vessla
17. Gatunamn: Vinkelgatan ( min gamla gata i stan)
18. Bil: Volvo
19. Sång: Vy från ett luftslott - knet
20. Aktivitet med mer än en deltagare: vanligt hederligt sex.

Sakna inte ihjäl er.
Puss&Kram

titel: Det lilla livet - Familjen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR