Bara sånt som man kan mäta kan jag förstå.

258 nya mejl
58 nya uppdaterade bilddagböcker
6 uppdaterade bloggar...
    herregud. Jag har varit borta från datorn i 34 timmar..

Som lovat kommer nu lite bilder från de ovannämnda timmarna.
 
Eskilstuna Åkte förbi vackra Tuna, när jag satt på tåget från Jånna.
Fantastisk äggmacka hittade en fantastisk macka på tåget (Jånna)
Mormormys Kom hem till mormor på kvällen och fick låna hennes myströja när vi skulle krypa ner i soffan med massa onyttigheter och bra film.
Vi såg på Ciderhusreglerna, och den var oerhört söt.
Kjolbyxorna Vi åkte in till Motala, jag & mormor, och jag fick fula kjolbyxor, för att de var så pass fula att de helt enkelt blev oemotståndliga.. Så nu är jag lika fin som Joakim.
my cool När vi ändå höll på med att vara sådär Joakim-häftiga så blev det också påökning på solglasögonsfronten.

and that's about it.
Idag har jag studerat under svaga påminnelser om gårdagens gymvisit.

Kommentarer
Postat av: jonna

haha fnissar

ciderhusreglerna är bra <3

2009-02-27 @ 03:16:05
URL: http://modernatankar.blogg.se/
Postat av: Corraan

jävla facebook alltså :(

2009-02-27 @ 22:01:12
URL: http://inorrlandslivet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR