Ibland gör man rätt ibland gör man fel, lev med det.

Markus är fin Markus Mustonen, kent. Max 500
...
Här skulle det egentligen varit ett test på cirka 50 frågor, men ja... internetuppkopplingen dog.
Så jag nöjer mig med endast den mest intressanta frågan:

Favoritvideo just nu:


Max 500 - kent
Motivering: Jag hatälskar verkligen denna video, för den är så sjukt fint gjort. 5 stjärnor till regissören..
men sen hatar jag den också för att de är så fåniga. Haha.. Sött fåniga.
Ni måste verkligen se den här, det måste ni.
"Skuggmänniskorna" är så bra och kent spelar så bra..
Och många av de är så otroligt söta.
Jag skrattar allafall så jag håller på att dö när jag ser denna video,
och så gråter jag lite när Markus ler, sen skrattar jag igen.
Slutet är värt att dö för.

Det är ett idogt jobb att driva ungdomen ut ur sin kropp - Markus Krunegård
Han är så charmig bara, hela han, jämt... Det räcker så.
eller okej, kan nämna att jag gillar när folk indirekt sjunger låtarna, som här.
Att de sjunger låten som karaoke. Kul idé.

Ingenting, ingenting, ingenting - Kristian Anttila
Hade bara kollat upp 2 videor först, så jag tänkte att jag kunde kolla upp en till.
Snubblade då över denna trevliga Anttila-video, som jag inte sett för.
Den var ju riktigt kul, så påhittig och gullig.
Dessutom enda gången som jag sett honom se lite snygg ut.
Grattis Kristian.


Kommentarer
Postat av: jonna

åh markus är så snygg i den här videon, alla är det.

2009-02-28 @ 22:39:13
URL: http://modernatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR