Dom är glömda men dom talar genom pennan i min hand.

Hallå.
 
Satt här och tänkte lite på livet och hur stressigt det har varit på senaste tiden, och kom då fram till en liten lista över saker som får mig att koppla bort hjärnan och må bra.
Den kanske kan tipsa någon annan, såhär kommer den:

1. Skriva listor
- Behöver inte ens vara listor över det som man är stressad över, utan egentligen vad som helst. Har blivit en hel del listor på senaste tiden.
2. Lyssna på ljudbok. - Harry Potter & Dödsrelikerna i mitt fall just nu, för om man lyssnar på en ljudbok så måste man bara koncentrera sig på att lyssna, annars tappar man bort sig själv.
3. Snygga killar - För då kan man inte tänka på någonting alls :)  fast dock bara att betrakta. Är de en snygging på nära håll så blir det istället så mycket att tänka på att man spricker.
4. Lägga sig på sängen med hörlurar. - Gärna någon artist som har mycket texter som man kan lyssna till. Då blir det lite samma effekt som på ljudboken. Bra artister att lyssna till för eufori och lugn: Anders F. Rönnblom, kent, Markus Krunegård, Håkan Hellström.

Lite listor som jag gjort när jag inte kunnat sova
 |
\|/
TidschemaBudgetVietnamkriget i punkterkentlåtar i inbördes ordningkentlåtar i inbördes ordning  

Titel: kent - Elite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR