Brinn pengar, brinn... jag vet du kan förändra allting.

Hejhallå.
Jag är då hemma på såkallat "lov",
det är därför jag har absolut fullt upp hela tiden och inte så mycket tid att uppdatera bloggen.
Makes sense, right?

Igår var jag allafall med Arne in till Carlsund, en skola i Motala, för att jag skulle fixa en kemidistansuppgift där.
Aldrig får man vara ledig.
När jag var färdig där så smög jag förbi Lisa för att säga hej. Vi har ju inte hade ju inte hunnit ses nåt än.
Hon satt och pluggade till ett historieprov, så jag drog ner på stan i väntan på mamma, eftersom vi skulle till gymmet.
Vi körde till 19 ungefär, för Gina Tricot hade kvällsöppet med massa rea, från 19 till 21.
Köpte en kjol, en tröja och ett linne. Snyggt.
Gina i MotalagallerianKöpte en tröja

Idag var jag också inne i Motala för att gymma...
så jag har grym träningsvärk nu. Ajaj.
Precis innan jag skulle hem igen så sprang jag in på Lindex och köpte de snyggaste strumpbyxorna någonsin.
Coolaste
Så nu vet ni vad jag sysselsatt mig med.
Skriver kanske något roligare ikväll, för jag ska iväg nu.
Stressstress..

Btw,, för er som bryr er och inte vet.
Jag hade lite tråkigt, så jag klippte mig :)
Luggen
// bye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR