Så du vill se vår slutstation, vårt mål. En del målar himlar andra kalla hål.

Hejhej.
Nu sitter jag i Västerås, efter en hård natt på ett tåg.
Det blev värsta tumulten på tåget, för jag hade visst råkat åka en dag för tidigt, haha..
Typiskt  mig och mitt välplanerade liv.
Men det gick ju bra och nu är livet frid och fröjd.
Trodde verkligen att tåget skulle ramla av rälsen varje gång jag vaknade, för det skakade väääldigt mycket.
Åt bröd.
Åt bröd på tåget.Lyxmat på tåget     10.00



Jag & Jånna åkte till stan och shoppade..
Det blev massa sjalar, vantar, och sånt.
Sen tvingade jag Jånna att köpa en duk till sitt bord. En guldig..
Det blev superfint. Ska visa bilder sen.
 Vi åt på Spicy Hot.
Jag åt jättemycket, för det var gott och sen kollade vi anorexiabloggar
och mitt skärp blev för tajt och man kände sig jättesmal och fin. Mhm..
Gott allafall, orka beniga brudar.

Vi har nu kollat Vet vet mest x 3

och vi ska fortsätta med det fram tills fredagsfinalen halv fem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR