Allting måste gå sönder

Hejhej.
Nu är jag i princip färdig med mitt samhällsarbete.. efter över en veckas stenhårt arbete.
Har dock inte hunnit lika mycket som jag önskar att jag hunnit, men jag kommer hinna tills inlämningen och det är huvudsaken.
Skickade min diskussionsdel till Hagsved nyss och han tycker att jag låter äckligt kommunistisk. Haha..
Det gör jag säkert, och gärna.
 Tänk att jag nästan hela mitt liv har veljat flytta till USA.
Jag undrar lite smått varför?
Visst, de har utbud, mångfalld och nöjen, men ändå?
Är det inte trevligare i lillalagom Sverige? 
Jo, jag tror det faktiskt.
Dessutom är det ju faktisk här alla mina hjältar huserar.
kent, Håkan, Lars, Markus, Markus.
och vad skulle jag då göra i USA?
Krakilera, krevera, sakta gå sönder?
Nej, vi får väl se om jag ens kommer iväg till mitt planerade utomlandsår, som jag skulle ta efter gymnasiet.
För just nu trivs jag väldigt bra i mellanmjökens land, jag har för mycket att göra här.
Jag står ju tillochmed i bostadskö!

Kommentarer
Postat av: jonna

vad tusen, kommunist är du väl ändå inte? :(

2009-02-16 @ 14:21:45
URL: http://modernatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR