Ät fett och socker tills du spyr, Eller blir en fyra-tonsmartyr

Tjatja..
Igår verkade inte bloggen fungera för mig, så vi får väl försöka idag :)
  
Igår var näst sista gången ute på IRF, skönt det... har ledsnat på att gå i skolan till 17. på fredagar..
så nu resten av året så ska vi bara gå mellan 8 och 10 <3 underbart!
Förövrigt har jag bara 4 fredagar kvar fram tills sommarlovet såg jag precis.
Tänk att nåt så nära kan vara så långt bort. 

 Idag fyller Olga år också, så igårkväll var jag där och firade in tolvslaget med henne och några fler från klassen och nu ikväll håller hon tårtkalas till melodifestivalen.
Jag måste ju gå dit, så därför får jag spendera hela förmiddagen och eftermiddagen med konfliktanalysen.
Tror iallafall att jag ska klara av att göra klart faktadelen innan 17-18...
Vi får se.. jag får väl ha ett avtal nu i bloggen, så får vi se vid 17-18 om jag lyckades...
Alltså:
Nästa gång ni hör av mig blir väl runt 18, så får vi se om jag lyckades :)

"Ja, jag har lurat mig själv
för många gånger nu
jag trodde kärlek som din
var lätt att fånga nu"

(Titel: kent - Socker <3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR