When I'm gone, carry on.

Hejhej.
I förrgår åkte jag med Iza till Gällivare för att fotomodella lite åt Gällivare fotoklubb som skulle ha porträttfotokurs.
Kursen började igår och vi stod modeller från 11 till 19. Jobbigt, men rätt kul med.
Så svårt att veta hur man ska stå när fotograferna inte säger någonting, och man kan inte heller ställa sig och posera hur man vill för vi är ju där för att de ska lära sig styra en modell.
Nu ska vi åka in igen om cirka 5 minuter, men jag stannar bara tills 13, för att jag vill ta tidiga tåget tillbaka till Kiruna, annars är jag inte hemma förrän 22 och jag måste verkligen plugga matte och skriva min konfliktanalys till samhällen. Vet inte hur Iza gör än, men hon verkar vilja bli fotad hela dagen så.. vi ser väl.

Nu har Izas morfar kommit så jag måste åka.
Bilder kommer väl kanske nästa vecka..  och jag kanske skriver ikväll
// veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR