Jag är en vampyr. Jag suger och spyr.

Jag är Veronica.
Ibland normal.
Oftast inte.
Välkommen.


Fick ett ryck idag, då jag bara måste klä ut mig/fota/nånting.
Idag blev det bild till den underbara Markus Krunegårdlåten: Jag är en vampyr.

"Vad vill du?
Men kom då

Jag är ju här och väntar på dig
Ett tu tre på marken. Sitter och väntar modigt på sparken
Foten i huvet. Gud vet vad som hade hänt om hunden
hade varit bunden och inte kunnat komma o skälla i tunneln
"Men lilla gubben hur är det fatt?
Du fattar väl att du måste stå upp och slå tillbaks annars kommer dom aldrig låta dig va"
Jag höll med husse och tog bussen in till stan där det lyser tryggt
Hela världen är så underbar på bussen in till stan
Hela världen är så underbar
*
*
Toaletten spegeln. Jag har stirrat färdigt på den
O vem blir inte ful i sextio Watts ljus?
Toaletten duschen. Jag har gömt mig för sista gången i den
O vem blir inte kall naken o våt i en tom hall?
Somnar nollsju vaknar igen på natten. Somnar nollsju vaknar igen på natten
Jag är en vampyr. Jag suger och spyr. Låt mig komma in. Jag vill bli din
Jag är en vampyr. Jag suger och spyr. Låt mig komma in. Jag vill bli din"

Jag är en Vampyr

Lyssna på låten och se videon kan du göra här -> http://se.youtube.com/watch?v=yGNvjAWaRhA

Nu ska jag sova för jag har mycket att göra imorgon.
// Kram Veronica

Kommentarer
Postat av: Amanda

Häftiga bilder och grym låt :D

2009-01-28 @ 11:36:09
URL: http://iomia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR