17 år, 17 år i staden där jag växte upp.

Nu sitter jag här i mitt rum brevid den enorma bagen, med bara sju skivor att bränna och sju timmar kvar till avfärd.
Avfärd var?
Hultsfred såklart.
Det kommer bli underbart! Hoppas jag.
Jag ska sitta med Highschool swimingpool, Jånna, Emma, Amanda, Stina, Linnea, Julia, Sofia och hembrända skivor som kommer få mig att le..
även om bara jag kommer förstå.
Varje liten skiva bär med sig ett minne, ett skratt, en sorg.
Allt som jag förstår, undrar om någon annan kommer märka det. Märka alla timmar jag lagt ner på att få varje skiva perfekt.

Imorgon ska jag se Franz Ferdinand va? Det var ett av mina favoritband förr.
Minner om guitarhero i det gamla vardagsrummet, på projektor såklar, med dig och dig och dig och dig som jag knappt längre ser.

Imorgon är jag på festival med Ida och Lisa <3
Som varje sommar sen vi lärde känna varandra, och sålänge vi känner vandra?

Imorgon kommer Lovisa med för första gången och vi4 blir återförenade.
Det finns det många skivor som kan förklara. Speciellt de 2 tramsskivorna<3

Imorgon börjar livet igen, livet som legat på hyllan sen förra sommaren, med undantag från februari och aprils 2 glädjedagar.

Vi hörs på söndag, mobilblogg är inte min vän.

Kommentarer
Postat av: Felicia

åh Franz <3 Ha det så kul i Hultsfred :)

2009-07-10 @ 20:20:50
URL: http://kafkascupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR