Liggunderlag sen Hultsfredsfestivalen?

Hejhej.
Har nu varit hemma från Hultsfred i två dagar, fortfarande sliten, så jag kommer inte orka lägga upp bilder än.
Dessutom ska jag vänta tills jag fått lite bilder från Lovisa och Lisa med, för jag vet att de ha en hel del fina kort.

Hursomhelst så kan vi väl sammanfatta lite fort:

Festivalens bästa:  Lars Winnerbäck rockkonserten och Markus Krunegård
Festivalens största besvikelse: missade Lars Winnerbäcks akustiska spelning för en dålig regina-spelning och missade Thåström. Även basen på Hawaii
Festivalens Aha-upplevelse: The Killers faktiskt. 1. Brandon Flowers kropp:) 2. Jävligt bra spelning!
Festivalens snygging: 26 åringen som såg ut som Charlie från 2½ men mums och John ME!
Festivalens låt: tyvärr "Alla Gillar Brudar"
Festivalens camp: Katt åt Camp, såklart!
Festivalens citat: "Det finns tre män jag vill ligga med där inne och jag har inget backstagekort."  "man smuttar inte på hultsfred" "jag ler när jag slår folk"
Festivalens självironi: "Katt åt kent, blev deprimerad"

.. jag hade inget liggunderlag
men för allas bästa så lägger vi väl upp en bild på jånnas två favoriter från festivalen:
Jånnas favorit
alltså jag och jockedrinken

Kommentarer
Postat av: jonna

allt är jockes fel :(

2009-07-15 @ 16:02:28
URL: http://modernatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR