Vad har du gjort Veronica med dig själv? Helgen måste ta slut.

Nu ska jag försöka återskapa det inlägg som försvann:

Mycket har hunnits med sedan helgen(torsdag).
Först och främst var det ju Harry Potter filmen, som var oväntat roligt, så många långa stunder satt jag, Ida och Lovisa och skrattade i förvirring(mestadels).
Helheltsintrycket blev ändå lite sänkt på grund av onödiga ändringar i slutet, men så är det ju när bra böcker filmatiseras, man blir aldrig riktigt nöjd.
Filmen får väl 4 plus för ett bra försök allafall.
 På fredagen drog jag upp på taket för att tvätta det innan det är dags för målning.
Vid sex-tiden på kvällen kom moster och storebror på besök så vi hade grillning. Jättemysigt!
sen på lördag(morgonen) när jag vaknade hade mamma tagit med sig de två ovannämda till Kramfors för att möblera brorsans lägenhet.
Alltså blev det en lugn vilodag för mig, en såndär välkänd spindelharpan/nördsurfning/batmanfilm-dag ni vet.. hahaha.
Igår packade jag ihop en väska till mormor, för det är något som alla behöver ibland, lite mormorsomhändertagning.
Vi myste vid tv:n med nötter och dricka.

Och nu är jag hemma en stund för att ladda mobilen och skriva detta, sen är det tillbaka till mormor igen.
Utsikt från takåsen!
Tjiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR