Ingen vind kan blåsa omkull oss nu

Dagen idag bjöd på solsken men även ganska omåttligt mycket vind,
så man kunde ändå inte njuta för mycket av solen.
Försökte trots det lägga mig ute på gräsmattan med
"En världsomsegling under havet" - Jules Verne, musik, en filt och glass.
Vid ett fock jag dock ge upp det försöket till lite solbränna eftersom mamma skulle klippa gräset
och jag blev satt på att starta grillen, framgången med den går att diskutera.
Efter mycket om, men och tändvätska stod det i alla fall några kycklingbitar, kroketter och bearnaissås på trädgårdsbordet.
Mums!
På eftermiddagen kom moster förbi på sin motorcykel för en fika.
Det var trevligt.

sommar och sol?

Imorgon ska jag försöka bränna lite skivor till Hultsfred/ bilresan ner.

Kommentarer
Postat av: jonna

vilken fin klänning!

2009-06-15 @ 16:50:13
URL: http://modernatankar.blogg.se/
Postat av: knetarn

åh men på hultsfred måste vi ses ju :D

2009-06-17 @ 18:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR