Att jag har någonting så obegripligt stort.

Har haft projektarbete idag.
Det är kul, men lite otäckt på samma gång, för jag måste ringa till en himla massa otäcka viktiga människor d.v.s. massa bokningsbolag, lokalansvariga och sånt.
Vi har iallafall kommit fram till en bra deal med Kulturhuset i Luleå..
Arenan tar 450 personer... det är kanske lagom, men då får vi nog ändra artist.
Planerna är:
Lars Winnerbäck
Håkan Hellström
Markus Krunegård
Timo Räisänen.


Lasse är nog för stor för den lilla scenen, så vi får ringa till Luleås kultursnubbe nästa gång..
Spännande.
Otäckt.
Stort.
Arcushallen

Kommentarer
Postat av: isabella

jag blir så jävla tokimponerade om du lyckas med lasse. puss.

2009-03-20 @ 20:59:23
URL: http://listenloud.blogg.se/
Postat av: jonna poop

haha vad spännande!

2009-03-21 @ 15:27:03
URL: http://modernatankar.blogg.se/
Postat av: fanny

om ni fixar håkan så fixar jag tågbiljett

2009-03-22 @ 11:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR