Du är min bästa vän, därför ger jag dig en vacker ring som jag har gjort.

Fin dag!
Åkte in till Motala och träffade fina Lovisa och fina Ida, för första gången detta lov, och även gamla Lisa :)
Vi myste med nybakade scones, kortspel, skitsnack, youtube-klipp och te.
Lovisa var trevlig och paxade mig till torsdag och då ska vi förhoppningsvis till Linköping,
för jag vill till Subway.
    Blev kompis med Sören (en roddare från kentturnén i sommras) idag på facebook. Åh, han är så trevlig!
Sen la jag bud på en kenttröja på tradera.
Som ni hör är det en bra dag, och den kommer fortsätta med en Beckfilm nu klockan 21.
Och jag har faktiskt aldrig sett den Beckfilmen. Trodde inte det var möjligt, att det fanns en beckfilm jag inte sett.
  Pratar just nu på msn med kompisen Thina, som är i Egypten.. så fuskigt, men jag är glad för henne.
Lite sol och värme hade inte skadat.
 
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Corraan

Tiiiiimo :D han är fin.

Åå hjärter dam, <3

2009-03-02 @ 11:08:55
URL: http://inorrlandslivet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR