... och jag blir verkligen så glad.

Godkväll.
Åh, jag är verkligen glad att House har börjat igen. Han är så charmig. <3
Jag tror att det är han som gjort mig så sarkastisk som jag är, för jag var inte alls såhär innan jag kollade på House.

 Idag har jag med möda återfått mitt sims 2 spel.
Det hade nämligen fasnat i min gamla dator, som är helt livlös.
Efter ungefär en timmes bändande, skruvande och morrande så fick jag allafall ut skivan.
Så nu vet jag vad nästkommande termin kommer präglas av.

På eftermiddagen fick jag ett roligt klipp skickat till mig, av Wilmer.
Två komiker från Nya Zeeland, Flight of the Conchords, som använde musiken för att få fram sina skämt,
då det var det roligaste jag sett på länge, tänkte jag att ni skulle få ta del i dessa.




...och när jag ändå är i komikerstämmningen, så tänkte jag även ladda upp ett annat riktigt kul klipp med en komiker som heter Bill Bailey
Han var med i en helt fantastisk humorserie som hette Black books, tror det finns klipp från den på youtube, så leta upp om ni är lite lika mig.
Allafall, detta klipp handlar om Amulanser i olika länder, särskillt Frankrike.
Det blir ännu roligare om man har vissa franskakunskaper, men riiiiktigt kul ändå. (Översättning på den Franska sången finns på youtube.)
Enjoy!

Kommentarer
Postat av: fanny

sv: men det blir för mycket med en vecka i fjällen med familjen :p haha



haha men det är ju roligt med kommentarer :D

2009-03-04 @ 07:11:04
URL: http://perfectsymmetry.blogg.se/
Postat av: fanny

sv (igen hahaha jag suger ju som inte kan klumpa ihop alla svar): men jag är så himla trött på franz :p jag såg dom på wow och dom var sååå jääävlaaaa seeegaaaa. och dom spelar i sthlm om ett par veckor också ^^

2009-03-04 @ 07:12:26
URL: http://perfectsymmetry.blogg.se/
Postat av: fanny

sv: nej :D:D

2009-03-04 @ 07:13:09
URL: http://perfectsymmetry.blogg.se/
Postat av: fanny

sv: (IGEN hahaha men så går det när man inte orkar kolla alla kommentarer på en gång!) jo det har kommit en solero också, men jag har inte gillat dom som har varit innan så jag är inte så sugen på den :p

2009-03-04 @ 15:01:25
URL: http://perfectsymmetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR