Spåk... jag behöver inget spåk med tiden på min sida

Nu är jag tillbaka i skollivet. Alltså, mer tid till bloggen, då Svenskalektionerna har börjat igen.. d.v.s. mer tid till att sitta vid datorn. Just nu ska vi skriva en utredande text, och det är verkligen inte roligt. Tror dessutom att jag har glömt min undersökning hemma.. visserligen bor jag cirka 30 steg från skolan, så det är ju inte så långt att gå och hämta. Jag kanske borde gå och hämta undersökningen, så kan jag passa på att räkna steg under tiden. Intressantare än att bara sitta här allafall.

Kommentarer
Postat av: Kryck

det är ju som att bo i skolan!

2009-03-10 @ 14:12:45
URL: http://kryckaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR