Jag bromsar på is, du har frusit mitt i.

Finaste frisyren :D

Igår var en bra dag.
*
Äta hos David och plugga matte = trevligt
* Färga håret hos Wilmer, i hans pappas gamla stora myströja, med trevliga sällskapet Lestander, Wilmer, Viktoria, Magnus = mysigt! (tack Viktoria)
* Förlora på bilspel hos Magnus, med Wilmer, Erik och Magnus.
* Filmen Patrik 1,5 med ovanstående + förstärkning i form av David sen.

Gillar er lite
Färgar håret

Idag då:
Skridskor med halva klassen.
Så kul, bortsett från att jag ramlade någon gång och slog mig lite. Men det är inget man dör av.
Har ännu inte bestämt mig för om det är en bra dag idag, kanske visar sig ikväll.
Just nu håller jag på att göra en partyspellista i Spotify, kom gärna med tips!

Imorgon: Jaa.. usch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR