längtan, alltid denna längtan, härifrån långt bort, långt långt bort

Den femte Juni åker jag hem och stannar hemma ett helt sommarlov.
Jag tänker njuta varenda solskens timme utomhus utan tunga kläder, som man alldeles för lätt vänjer sig vid här uppe.
Tänker ströva runt i bikini på min lilla lantträdgård och bara vara.
Men det är precis, exakt, 5 dagar kvar tills dess.
5 dagar som kommer bli hemskthemskt jobbiga, eftersom jag har 1000 saker att fixa innan jag har hoppa in i taxin, flyget, tåget och bara åka.

  • Måndag: Fysikslutprov
  • Tisdag:: Svenska bokanalys in
  • Onsdag: Biologi B förhör
  • Onsdag: Biologi B redovisning
  • Torsdag: Engelska uppsats in - betygsavgörande
  • Fredag: Biologi B Slutprov - betygsavgörande

När fan ska jag städa ur rummet och packa ihop det i bananlådor?


Kommentarer
Postat av: Jag

Usch, skolan kan döööööö! Jag har precis lika mycket och allt ska vara klart tills imorrn... Jag blir ledsen...

2009-05-31 @ 14:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR