Baa Bapabapaba Aaaah

Tänkte härma emeli litegrann, för hon la upp en lista på de 5 låtarna i iTunes som hon skämdes mest över.
Tänkte därför göra samma sak här, fast min lista kommer från Spotify istället.
Som ni nu även kan få av mig!
Här kommer den:

  1. I Want It That Way - Backstreet Boys
    för det är nog den fånigaste BB-låten och det värsta är att man faktiskt har älskat den.
  2. Tjejer Skvallrar - Nic & The Family
    liksom den förra låten så är det bandets fånigaste låt, och hallå, Nic & The Family förstörde ju faktiskt en hel sommar med Hej Monika
  3. Paid My Dues - Anastacia
    låten som jag gillade så mycket att jag i tidig ålder tvingade min mamma att låta mig gå på en Anastaciakonsert
  4. Naughty Girl - Beyoncé
    tror inte ens man behöver kommentera det. Haha. "I'm feeling seeexy, wanna hear you say my name"
  5. Flickan Från Det Blå - Jimmy Jansson
    Jimmy Jansson kommer aldrig bli annat än pinsamt, sorry.
  6. En Stjärna Lyser Så Klar - Carola
    inget fel på låten förvisso, men det är hemskt pinsamt att ha en Carolalåt
  7. Lay Your Love On Me - BWO
    ja, BWO + halvstulen låt = illa
  8. Everyone is Jesus - DiLeva
    låten börjar med bräkande får och fortsätter med discobeat till texten "Everyone is Jesus"
  9. Beautiful Ones - Johan Palm
    ...för just nu finns det inget mer fjortisstämplat än Johan,omg, Palm
  10. (Du är så) Yeah Yeah, Wow Wow - Martin Svensson
    okej, det är en otroligt fånig låt, men hur kan man låta bli att älska den?


Kommentarer
Postat av: emeli

hahaha underbart att en till vågade sig på ett erkännande!

2009-05-12 @ 11:08:39
URL: http://poll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR