Cravings

Hejhej. Börjar bli friskare nu, och det är ju skönt.

under helgen (och fram tills nu) har jag ägnat mig åt tre saker, som jag inte kan få nog av:

*

House
, som jag lovat mig själv med att troget följa på tv4. Men sen kom kyssen och väckte min nyfikenhet så jag fuskade.
*

kents nya skiva Röd
, som bara är för bra för att beskriva!
och jag verkar inte vara ensam om att tycka det då flera av mina halvintresserade kompisar nu har gått och blivit helintresserade!
*

Melissa Horn - Säg ingenting till mig
. Gud vad den är otroligt bra! Hela skivan och inte bara den namne låten då.



I övrigt så fick jag just ett paket av min mamma med blond hårfärg, för enligt henne så får jag tydligen inte vara lucia om jag har brunt hår. Drygt.
Ska bli spännande att se om håret stannar kvar. 
Tror att jag ska testa med en gång till och med.

Ni kanske får se sen. Om jag orkar få igång min systemkamera.

Hejdå. 

Kommentarer
Postat av: emmi

yes nya skivan är skitbra. gillar båda hennes jättemkt kan inte bestämma mig för vilken som är bäst.

pusspådig saknar dig!

2009-11-12 @ 22:19:13
URL: http://eyegasm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR