du kan väl ringa någongång när både du och jag har mera tid?

hejhej tumult.
kom hem från Karlstadstrippen i måndags efter en sista kväll på Radisson Hotel vid Arlanda.
Helt okej avslutning på helt okej helg.
Först när vi kom till hotellet tog vi snabbduschar och fyllde på en cider,
sen gick vi ner för att äta finmiddag på restaurangen och raggaragga.
Det var trevligt för det resulterade i att jag fick godmorgonpuss i samband med väckningen som vi beställde. :)
That's all inclusive!

Idag har jag varit produktiv också..
Var på företagsmöte imorse, gymmat, väntat på hemska telefonsamtal, skaffat mig en relation med klara.
Finafina Klara <3

Nu ska jag gå och lägga mig, läsa, somna och fortsätta vänta på världens hemskaste samtal.
Kram

Kommentarer
Postat av: Katja Theo Alexandra

du älskar mig <3

2009-12-03 @ 09:29:33
URL: http://mindreanfyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR