innan du glömmer mig, om jag inte redan är glömd.

Ja jag kommer ångra att jag aldrig riktigt tog dig på allvar att jag aldrig riktigt såg dig att jag alltid gick och undra om det fanns nåt mer
Jag kommer ångra att jag aldrig riktigt tog mig mod till att säga att jag faktiskt verkligen älskade dig

Innan du glömmer mig
Vi kan väl ta en promenad
Innan du ger dig av
Ska försöka ta mig mod

Ja dom säger att du ligger med nån ny
Och nästa vecka tar du tåget som går söder ut
Och kankse är det det här som jag har gått och väntat på i många år
nåt som får mig att förstå vad det faktiskt var jag slängde bort

- simon norrsveden

det var allt som kom ut idag

// veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR