har du tänkt på att vi nästan aldrig lyfter vår blick från marken..

Tjatja bloggen ;)

Tänkte vara duktigt igår och sitta hemma hela kvällen/natten och skriva astrobiologi,
men sen så kom det som vanligt andra saker ivägen.
Så vid nio tog jag bussen till terrassen och kramade lite på Lukas och sen så gick jag hem till honom och sov, igen.
Villket iofs var väldigt bra, för nu sov jag äntligen så bra att jag kunde sova hela natten
och fram till och med klockan 11. Oups...
så missade jag skolan litegrann.
Vi hade allafall ett väldigt givande samtal igår där vi kom fram till de 3 coolaste svenska skådespelarna:
1.

Nu ska jag allafall ta nya tag med min astrobiologi och sen ska jag se ifall jag kan få hit Lukas, så att han, jag och Anton kan göra nått kul, tex. spel eller film!

-

// Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR