Hur ska jag gå hem när allt är såhär?

hemska dag.
du förstör verkligen allting, tack för det.

imorgon ska jag skriva prov som kommer gå dåligt.
imorgon ska jag köpa studentsaker och jag har inte tid.
imorgon ska jag flytta ut hela mitt rum.
och mitt i det ska man hinna umgås med sin klass som man skiljs ifrån efter 3 år tillsammans.

vissa stunder så känns det som att fredagen aldrig kommer komma,
vissa stunder så känns det som att den kommer alldeles för fort.
undrar hur det kommer kännas på lördag.

Nu ska jag lyssna på Camelas skiva som nyss släpptes och försöka somna.
om man blundar så känns det som att man står där och väntar, som man gjorde i februarimars.
om man ändå kunde spolat tillbaka tiden till då, med de kunskaper man har idag
och göra allting rätt istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR