tid och all min energi slösar jag på nålar.

Jaha, så sitter man igen och försöker planera en liten kentturné då.
Det blir kanske inte så många, men vi får se.
Just nu sitter jag och kollar på hur jag ska göra med Kirunafestivalen.
Den är värst.
Jag vill på ett sätt upp och hälsa på t.ex. Iza, Christina och Maria.
Men o andra sidan så känns Kiruna så känsligt just nu.
Samtidigt har Kiruna varit mitt hem i 3 år och känslan av att kolla på
mitt underbara, alldeles för stora kent på samma torg där jag brukar handla min lunch kommer vara helt cp!
För cp för att ignorera.

Sen ska jag ha tid att gå körkortsintensivkurs någongång där också.
Och vänta in ett eventuellt jobb.
Så himla svårt när man inte har någon som helst aning om vad som väntar.

Jaja, jag är iallafall hemma igen och har tagit min student. Det är ju alltid nått.
På lördag har jag studentskiva. mysmys <3

// Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR