och för din skull så reser vi igen.

Tror att jag är för liten för att känna alla känslor som trängs om att få plats i mig ibland.
För det är ofta som det känns som att jag ska explodera.
Just nu håller jag på att explodera på en kolsvart buss som rullar fram på motorvägen.
Eller kanske snarare imploderar,
in i musiken och alla känslor.
Just i denna stund så skulle jag kunna stanna upp tiden.
Fast i min turnébuss, i min musik.


vet inte ens vad jag ska lyssna på för just nu är all musik så fantastiskt bra.
I mörkret. På natten.
Markus Krunegård? Lars Winnerbäck? Håkan Hellström? Lasse Lindh? kent?kent?kent?
Just nu lyssnar jag på min nyfunna jazzreaggie.
Riktigt härlig mysmusik.

/ / Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR