nu händer det igen.

Nu kommer en liten sammanfattning, mestadels i bilder, på vad som har hänt de senaste dagarna.
som jag helt glömt bort/ inte haft tid att lägga upp.
Enjoy!  :)

Jag och Olga lagade godaste middagen, fetaostfylld kyckling med gräddstuvad pasta.
Sen gick vi hem till Anders och hängde. Påvägen hem så ramlade Olga:

 


Här om dagen hade jag och Olga lite spontan åldersminskningsdag:

  


Biltripp till Gällivare med Viktoria, Olga och delvis Iza och Kicki, för att shoppa student och flakdekorering.
tyvärr fick vi nästan bara bilbilder, men kul ändå.
Det var grymt fint väder, så vi satt i bilen med solglasögon och svettades, lyssnade på hög musik
och krockade bara nästan med renar :)
 
 
 


Jag och Lukas hade pysseldag efter en lång megafrukost med David och Olga.
Jättemysigt och kul. Lukas gjorde två armband under min uppsikt.
Jag gjorde bara ett, eftersom mitt första gick sönder och jag blev grinig:

 
 


Det var nog allt för idag.
Nu ska jag och Olga peppa inför Maria Montazami och Svenska Hollywood Fruar.

Puss // Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR