Varför finns det inga kvoter för idioter?

Sug.
Har precis haft matteprov, och jag är ganska säker på att jag inte ens kommer få G på det. Fan.
Jag satt verkligen flera timmar igårkväll och räknade, och det kändes som att jag faktiskt kunde.
Blir så arg så jag börjar gråta.
Det är kul att man alltid ska behöva känna sig som en idiot på den här skolan, och jag hatar verkligen när jag inte förstår.
Om man inte tänker 200km/s så hänger man inte med, och om man inte hänger med så får man skylla sig själv, och om man får skylla sig själv så får man ingen hjälp här.
Spetsskola.. där ska man främja de som har blivande karriärer inom rymdfysik/rymdteknik.
De andra är egentligen inte välkomna.
Det är allafall precis så det känns.
Tror helt ärligt inte att jag lärt mig ett dugg sen jag flyttade hit. Förutom hur värdelös jag är,
och det är ju något som driver en framåt!
 Nu ska jag gå och lära mig absolut ingenting på svenskalektionen.
Kul. Längtar. osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR