Det är tävling och betyg och massa mygel i smyg.

Jag har egentligen inte tid för det här, men ändå..
ska skriva på en engelskauppsats som ska vara inlämnad på torsdag.
Har ingen aning om vad jag ska skriva, det kanske inte ens spelar någon roll.
Om jag får inte får MVG i Engelska så gräver jag ner mig.
Visst, det låter säkert kräset, men det är det enda betyg som jag bryr mig om.
Och den här veckan har sänkt mitt självförtroende till 0, eftersom jag inte fått ett enda betyg som jag viljat ha i år.
Nästa år måste det bli en ändring på det här, för jag är trött på att känna mig sämst nu.

Kommentarer
Postat av: olglyy

vi kan alltid försöka plugga nästa år, men det är inte så skoj :(

2009-06-04 @ 17:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR