Jag är dålig på vardag och duktig på fest.

Jag älskar verkligen musik.
Obeskrivligt mycket.


"
Den vinner som är trägen, den förlorar som ger upp.
Drömmarna och vindarna hjälps åt!
å så fort man tittar neråt så vänder dom hitåt och sjunger:
Vart tog den där elden vägen, vart tog elden vägen?
"

"Cause when I drink, I drink until I fall and then I drink more.
So what's left to do now? I guess keep running.
I'll stumble; I'll fall, until I hit the wall.
"

"
Tonårsgraviditet, ångesten ingen vet
Minnesluckor barn med syrran, vill alltid vara kvar i fyllan
SVENNEBANAN, SVENNEBANAN, SVENNEBANAN, SVENNEBANAN, SVENNEBANAN, SVENNEBANAN, SVENNEBA..
"

"
Åh I natt, i natt, kom och ge, kom och ta,
kom och dansa med mig, du är allt jag vill ha.
Ingenting som vi gör är tabu, inget stoppar oss nu.

Har så svårt att släppa din hand och se dig gå åt ett annat håll,
när vi precis har träffats, du och jag.
Har du också tänkt på ibland att ingenting spelar någon roll,
och att imorgon, det är en annan dag.
"

"
Jag är dålig på vardag och duktig på fest
Usel på sånt som mänskor gör mest
För dig vill jag lära mig vad som helst
För dig vill jag bli vad som helst. .. Vad som helst

Jimmy Hendrix från USA
Man blir besviken när man har höga förväntningar
Jag hade hört så mycket om gitarren och honom
och så var det helt vanlig blues med helt vanlig sång
Jag tröttnar på männskor jag tröttnar fort
Men med dig är allting alltid nytt
och baby det är stort, det är rätt, det är viktigt
Därför ska jag vara riktigt ärlig
"

"
Svarta fasader står som speglar vinkar in en av alla gula bilar sen
klubb, klubb, klubb o jag börjar bli jätteful.
"
Elden - Lars Winnerbäck, Pussycat - Timo Raisinän, Svennebanan - Promoe,
Inget Stoppar Oss Nu - BlackJack, Dålig på Vardag - Markus Krunegård New York - Markus Krunegård

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR