nu är allt sagt och gjort och jag kommer inte få tillbaka dig.

Hejhej.
Igår var jag på måndagsklubben, Harrys med Ida, Tessan och deras kompisar.
Riiiktigt kul!
Hann till och med beta av 2 ragg.
Väl inne träffade jag även på Lisa och Lovisa, som är rätt snälla. haha
Partyt höll på till sista och väldigt mysiga hångellåten vid 03.20
Sen hittade Lisa mig vid utgången och vi gick till Sibylla för att käka kvällsmat.

Som vanligt så ska väl ingenting avslutas helt perfekt och man slutar på ett toagolv med tårar i ögonen.
Dock inte pågrund av alkohol och illamående denna gång.
Men i största allmänhet så var det än väldigt bra kväll.

Har två bilder från kvällen och de visar ungefär hur nykter jag var:



haha, bästa pirren ;)

"
Jag grät och vi kysstes
fast jag borde ha bett dig att gå
och jag ska aldrig mer säga sanningen
till nån som saknar förmåga att förstå

Det är ljust snart, jag vet
men än så känns det kallt
och gissa vad du glömde
den hänger runt min hals
jag önskar att jag var en sån
som inte tänker alls

Vem lämnade vem
jag är inte över dig än

Som en bekant som hängt sig kvar
för att allting har gått bra
nu vill du vara vän med mig
men det vill inte jag
"

//Veronica

Kommentarer
Postat av: Emilhelena

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2010-12-15 @ 20:05:00
URL: http://emilhelena.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR