om du skulle fråga mig

frågor tagna från: www.fredrikke.blogg.se

FAVORIT:
Film? -
Just nu. The Legend of 1900. 
Låt? - Mannen i den vita hatten (16år senare)?
Mat? - Filéer.
Dryck? - mjölk, hallonsoda & fruktiga drinkar.
Stad? - STHLM
Land? - Sverige
Ämne i skolan? - Jag går inte i skolan
År? - 2009/2010

ANTINGEN ELLER:
Svart eller vitt?
- svart
Svart hår eller blont? - Blont
Göteborg eller Stockholm? - STHLM
Älska eller älskas? - Citerar Fredrikke: "älska och bli älskad tillbaka."
Leva eller dö? - leva.

ANTAL:
Personer du älskar?
- Ett 20-tal
Personer du hatar? - 2-3 stycken kanske.
Personer som sagt jag älskar dig? - Några
Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - 7
Festivaler du varit på/ska på detta året? - 10 festivaler.
Personer du saknar just nu? - 9
Gånger ditt hjärta brustit? - 5, vissa sprickor känns än

VEM:
Sjöng du senast för? - Anton
Hade du senast en msnkonversation med? - Palle
Vill du ta med på en romantisk resa nu? -  . . .
Vill du kasta en sten i huvudet på? - Ganska många.
Förtjänar att dö? - ingen
Vill du sova brevid inatt? - Tim Roth !


VAD:
Gör dig glad? -
kärlek, kent, kentfamiljen, omtanke
Gör dig ledsen? - att jag känner mig dålig. Det gör mig ledsen. Att känna att man inte duger.
Vad vill du helst göra nu? - kolla på kent, arbeta.
Önskar du att du slapp göra? - åka till arbetsförmedlingen imorgon.
Vill du ha nu? - pengar, egen lägenhet.
Önskar du dig i julklapp? - Tatuering, Lie to me-boxarna, fina kläder.
Längtar du till? - januari
Ångrar du i ditt liv? - det finns 3 saker som jag verkligen ångrar. Tänker inte säga vad.
Är det bästa som har hänt dig? - Lukas, kent, rymd.

// veronica

Kommentarer
Postat av: Fredrikke

Kärlek och rymd, det är ju verkligen det bästa som hänt än :)

10 festivaler förresten? :o Vilka då? :D

2010-11-23 @ 01:22:46
Postat av: Anton

Haha, senast du sjöng för xD

2010-11-23 @ 18:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR