om jag hade lite hjärta att dela med mig.

# Maj all over again.
I. jag drömde om honom inatt.
han som var den stora kärleken.
jag drömde om hur hjärtat brast igen.
hur han sa att han aldrig riktigt älskat mig.
och jag försökte förklara; att nu så skulle allting bli bra,
förklara varför allting föll samman.

jag har drömt det förut; samma tårar, samma hjärta som går sönder.
men bara i ett annat scenario.
och jag vet inte varför.
jag älskar honom inte längre, hjärtat har läkt.
fullständligt.
men det är väl hans avslutande ord som är det närmaste blodröd total kollaps jag någonsin kommit,
och det kanske är därför det är just de orden som fladdrar förbi i mina drömmar,
när sorgen tränger sig på,
som den gör nu.
nu när man saknar någonting som inte kommer tillbaka

// veronica

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, vart får du tag på alla jävla underbara bilder på Kent?!

2010-10-03 @ 01:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR