Det måste varit dig gud tänkte på när han skapade sin MAN!

Haha, herregud. Detta måste vara den mest feminina bild jag någonsin sett
Jocke bitch

Jag hade aldrig trott på gudar innan jag såg dig
Hur fel jag haft förstod jag först, när du stod framför mig
Dina spelande muskler fick mig att sukta av åtrå och av törst
Och mystiken som brann i dina ögon, drabbade mitt hjärta först

Det måste varit dig Gud tänkte på när han skapade sin man
För det finns inte någonting, som du inte kan

Älskade ängel (Do, do do di loo)
Du är sann (Do, do do di loo)
Älskade ängel (Do, do do di loo)
Du är en man (Do, do do di loo)
Du är stor och stark och snygg
Hos dig så är jag trygg
Och du är min (Do, do do di loo)

Hur kan en enda människa få allt och ännu mer
Allt manligt, muskligt är på plats, det är fantastiskt det man ser
Och musklerna i din fasta stjärt får mitt blod att strömma till
Ditt hår är vilt som i dina dar, jag kan inte sitta still

Det måste varit dig Gud tänkte på när han skapade sin man
För det finns inte någonting, som du inte kan

Älskade ängel (Do, do do di loo)
Du är sann (Do, do do di loo)
Älskade ängel (Do, do do di loo)
Du är en man (Do, do do di loo)
I varje steg du går
Vill jag att du förstår att
Du är min

Och smittande leende, längtande läppar och en ljuv och manlig röst
Känsliga fingrar, famlande armar och ett djuriskt, hårigt bröst
Ett djuriskt, hårigt bröst!!!!

---------------------------------------------

Han går som en karl
Han ser ut som en karl
Med en kropp som en karl
Och han kysser som en karl ska

Han har charm som en karl
Han är fräck som en karl
Nonchalant som en karl
Och han rör sig som en karl ska

Men djupt därinne
Har han ett barnasinne

Och jag ska ge allt vad jag har
Till denna underbara karl
Så han blir min för hela livet


Det måste varit Jocke som lillbabs tänkte på när hon skapade sin bild av en man.

Kommentarer
Postat av: stina

haha jocke är ju inte alls manlig värsta mesen ju :(

2009-04-22 @ 14:50:56
URL: http://fooobb.blogg.se/
Postat av: johanna

Tack så mycket =)

2009-04-23 @ 18:45:06
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: jonna

mer sånt här

2009-04-23 @ 23:54:49
URL: http://modernatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR