Jag ger dig nått så mycket bättre, du får hela jävla jag!

Lasse Lindh är förjävla söt och jag ska se honom ikväll!
Klockan 20.00 på TT, för er som har missat det.
    För att värma upp så har jag lyssnat på en massa Lasse-låtar och de är bra!
 Sen ska vi värma upp ikväll med hoppas jag, och ragga med oss Lasse hem.
Grattis, eller lycka till!

Tänker länka till Spotify till låtarna Kom Kampsång och Svenska Hjärtan, som är helt fantastiska. Lyssna på dem!
Lasse Lindh

Kom kampsång gör mig lite ledsen ändå, för Timo sjunger på svenska, och det gör han så väldigt bra.
Varför kan han inte sjunga på svenska jämt? Passar så mycket bättre.
Söta, söta Timo.
Måste lyssna in mig lite mer på hans nya skiva. Har varit för dålig på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR