När hela världen står utanför vem ska jag spela då?

Hejhallå.

Igår var jag med valda delar av klassen på Kenny Starfighterfilmen.
Haha, tyckte att den var bra ändå, trots att den ju var lite fånig.
Johan Glans hade absolut bästa rollen iallafall. Den killen blir nog aldrig fel.
    

  Ska precis iväg till simhallen och simma ett par längder och kanske sola också,
eftersom det inte finns någon sol i Kiruna.
Sen ska jag nog mellanlanda här hemma för att hälla i mig lite soppa
innan jag drar vidare till terrassen där det visas House ikväll.
Får väl se om jag hinner studera lite i mellanlandningen, men mest troligt så hinns det inte.

Välkomna till mitt ytterst varierade liv.
Jag måste hitta på något för att liva upp stämmningen.
Kanske ska köra på ett Jag-har-aldrig nästa vecka.
Alltså under en hel vecka göra saker som jag aldrig förut gjort, en gång varje dag.
Vad tror ni om det?


Kommentarer
Postat av: stina

det låter kul, gör det

2009-04-21 @ 17:26:23
URL: http://fooobb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR